piątek, 31 sierpnia 2012

TAG: ILE ''WARTA'' JEST TWOJA TWARZ


to tu to tam na blogach i youTubie od jakiegoś czasu pojawia się TAG: Ile wart jest moja twarz. Chodzi tutaj o dzienny make up nie wliczając pielęgnacji. Długo nie zastanawiając się, postanowiłam i ja podliczyć swoją twarz :D wybrałam kosmetyki których używam naprawdę prawie codziennie, wyjątkiem jest poniedziałek, ponieważ po weekendzie nie mam ochoty o 6:00 z rana stać przed lustrem i się malować :D

oto mój rezultat:

dr.Hauschka Powder Duo - 24,00 euro
Catrice, Prime and Fine Highlighting Powder - 4.45 euro
Kiko Soft Light Powder nr.03 - 11.90 euro
MAC Matchmaster SPF15 w kolorze 1.5 - 33.50 euro
MAC Pro Longwear Concealer NW20 - 19,00 euro
Rival de Loop Young Long Lash Sensation Mascara - 1,99 euro
Alverde Transparentny żel do brwi - 3,99 euro
Tisane (przelicznik walut z dnia 31.08.2012) - 1,44 euro
Manhattan Powder Rouge kolor Apricot - 6,20 euro


podsumując 106,70 euro :D 


więc rezultat jest całkiem całkiem. Myślałam, że cena będzie troszkę wyższa ale jest ok :)


Jeżeli macie ochotę na ten TAG to zapraszam was wszystkich. Jesteście wszyscy zatagowani.

szavka

P.S swoje rezultaty możecie zostawiać u mnie w komentarzach, jestem ciekawa ile wasza twarz jest ''warta'' :)

18 komentarzy:

  1. fajny tag, podoba mi się, ale u mnie problem, bo mam 4 podkłady i ich używam naprzemiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurcze... ja wole nie podliczac :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślałam dokładnie o tym samym.. :D

      Usuń
    2. pomijajac, ze nie wiedzialabym co wybrac, bo uzywam wielu rzeczy na zmiane hehe...

      Usuń
  3. Poczułam się otagowana i zrobiłam kalkulację :) Wersja lux 305 zł, wersja light 261 zł. Nie wiem sama, jak to interpretować :P

    OdpowiedzUsuń
  4. podklad Mac ok 20 funtow, baza pod cienie urban decay 15 Ł, roll on na cienie pod oczami garnier chyba z 5 Ł, puder Mac ok 20 Ł, bronzer Nars 25 Ł, roz Mac ok 18 Ł , kredka do oczu 3 Ł, cienie ok 5-10 Ł, mascara ok 10 Ł, zestaw do brwi ok 10 Ł, czyli jakies 130 Ł
    kurcze, troche drogo

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany! Podliczyłam i wyszło, że żelazny zestaw to razem 1800 zł :O! Ale z drugiej strony makijaż trzyma się 12 godzin bez poprawek...

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja wyjdzie pewnie niecałe 200zł:D Także jest bardzo dobrze :P Zajrzyj jeśli masz ochotę, dopiero zaczynam ;) www.melawswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. :) ja używam tylko podkładu, pomadki i tuszu do rzęs (wersja light)

    moja twarz warta jest około 80zł

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne :) Też podliczę, chociaż nie jestem pewna czy wynik będzie się nadawał do wiadomości publicznej ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję : ) A tu jest moj blog http://lovebeautyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń