poniedziałek, 16 lipca 2012

kolejna dawka wakacyjna

wakacje są megastyczne! Nawet nie obchodzi mnie to, że pogoda jest do bani :)
zapraszam do oglądanie. 
szavka
xx


 mój dziadziuś jest gołębiarzem od zawsze... nie które jego ptaszki warte są po 1000 zł...

 mój dziadziuś jest jak BOB Budowniczy, wszystko co widzicie zrobił sam...

 jezioro w Sejnach
 na tej tamie w Sejnach, spędziłam moje wakacje w dzieciństwie, pluskałam się jak ryba w wodzie
o matko ale smaczne

babcia zawsze robiła najsmaczniejsze frytki z kartofli z własnego ogródka, potrafiła godzinami przestać nad maszynką aby jej 3 głodne wnuki nie padły z głodu :D

xx

9 komentarzy:

  1. mniam mniam....ale fajnie u Ciebie....ja chce mieszkac w takim miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia :-) niemożliwe nie wypocząc w takich okolicznościach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten pies ma nadwagę?! W porównaniu z niektórymi kulkami, to jest wręcz chudziutki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ma, niestety... :D mama karmi go ciastkami :D

      Usuń
  4. piesiu slodki,o jak ja tesknie za ziemniakami z wslanego ogrodka... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój świętej pamięci Dziadziu, też rozpieszczał wnuków na wakacjach domowymi frytkami:)
    Stał, kroił, smażył itd., fajne czasy a teraz już tylko wspomnienia zostały:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja w takim mieszkam

    OdpowiedzUsuń