niedziela, 4 marca 2012

HAUL LUTY/MARZEC 2012

Cześć wam,

przedstawiam wam moje ostatnie zdobycze o których mówiłam w ostatnim filmiku na YT.


Mac: Mineralize Skinfinish SPF 15, kolor NW20 oraz szminka w kolorze Impassioned

 Zestaw do brwi oraz Topper z essence

 Aussie: serum do kręconych włosów oray rekonstruktor/balsam do włosów zniszczonych [produkty przleciały z UK]

 Płyn Micelarny z Vichy, Spray ochronny z Balea oraz pianka do włosów kręconych z Garnier

Tangle Teezer, dostępny w drogeriach DM


To narazie wszystkie moje zdobycze. Zaciskam pas i oszczędzam pieniądze na wakacje w Polsce :)

pozdrawiam
s.
xx

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładna szminka, jej kolor jest przepiękny!!
    Serdecznie pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor szminki - cudowny! mam też zestaw do brwi z Essence, topper z Essence i jestem z nich bardzo zadowolona. zastanawiam się też na TT. od jakiegoś czasu, ciężko mi rozczesać włosy...

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kosmetyki z MAC, też bym takie chciała:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ojejj jaki piękny odcień szminki!! <3

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey :) dein Blog gefällt mir wirklich sehr gut!
    werde mich gleich mal genauer umschauen
    Schau auch bei mir vorbei. Ich habe schon 760 wundervolle Leser und freue mich über jeden neuen.
    Folge dir super gerne zurück! ♥♥♥♥
    http://justbeingyoux3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. impassioned by mac is absolutely georgus! i'm jealous.
    love your blog.
    xx

    http://www.cscloset.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. zadziwia mnie to ze lubisz podobne kolory mam ten sam tangle teezer

    OdpowiedzUsuń